maandag 1 februari 2016

Dag 22: Vrijdag 12 juni Kiel(Duitsland) – THUIS Leopoldsburg(België)

Na vele maanden van stilzwijgen in onze blog, had ik me vandaag toch voorgenomen dat het verhaal van deze reis toch ook eens afgesloten moest worden.

Onze vakantie door midden Zweden ligt al weer ver achter ons, en we zijn weer volop aan het uitkijken naar onze volgende lange trip.
En zonder het voorgaande fatsoenlijk af te sluiten kan er niet verder gegaan worden hé.
En ik had nog de cijfers beloofd die ik dagelijks noteer in onze langere reizen. Kwestie om zelf ook eens naar terug te kijken, en misschien hebben mensen die de trip ook eens willen aanvatten er ook nog iets aan.

Zoals iedere camperrijder(die nog werkzaam is wil ik bedoelen. Want anders heb je bijvoorbeeld als gepensioneerde mens meestal wel tijd genoeg, en zal het niet op één of twee dagen aankomen wanneer je thuis bent) wel zal beamen.....de laatste dag is het meestal een dag van vele kilometers slikken om zo vlug mogelijk thuis te zijn. 
Want de volgende dag is het meestal dan weer werkdag :( 
Dus buiten rijden en nog eens rijden is er over deze dag niet veel te vertellen.
Dan rest me enkel nog de beloofde cijfers te geven:

Voila, ik hoop dat deze cijfers toch nog eens nuttig kunnen zijn voor anderen.

Het was weer een hele mooie reis, ook al was het weerkundig niet zo mooi als onze vorige trips door Scandinavië.
Maar het zal ons zeker niet weerhouden om volgend jaar terug te komen.

Hopelijk volgen jullie ons dan weer.

Tot dan !!!    
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten