maandag 15 juni 2015

Dag 20: Woensdag 10 juni Camping Kungshamn Smogen(Zweden)

Mooie camping, mooi weer, en de laatste dagen vakantie voor de boeg. Dus nog enkele dagen genieten van de rust op deze camping.

Voor het ontbijt was het nog te koud vandaag, er was nog een fris windje die van over het water blies. Dus voor de koffie bleven we nog binnen in de camper.

Maar de wind ging vlug liggen, en na een uitgerekt ontbijt en een bezoek aan de badkamer was mijn lange broek die ik uitgekozen had om aan te trekken toch al te warm geworden. Die moest ik veranderen in een short. Het was eigenlijk de eerste maal deze vakantie dat je echt in een korte broek kon rondlopen zonder kiekevlees te krijgen.
Zalig relaxen in de zetel buiten !
Op de camping was een hondendouche en daar zijn we ook nog gebruik van gaan maken. Onze beestjes moesten toch proper zijn om morgen de boot op te gaan hé.

Met mijn fietske ben ik nog enkele kilometers verder naar de winkel gegaan. En ik die zoiets doe...dat vraagt om “kleine stomme gebeurtenissen” haha.
Fietske vast gemaakt aan het houten kader dat ook de winkerkarren verankerde. Binnen gaan winkelen...betalen aan de kassa...en buiten komen.....fiets niet te vinden !!!
Ikke rondkijken...niets te zien. Fietske dus weg, verdomme...gepikt.
Maar met nog eens rond te kijken zag ik dat ik precies niet op de plaats stond waar ik was binnen gegaan. En inderdaad, de winkel had twee in-en uitgangen. En die leken dan nog eens heel fel op elkaar. Ze kwamen beide op een parking uit die hetzelfde was ingericht.
Ik dus rond de winkel gelopen, en inderdaad, daar stond mijn fietske nog trouw op mij te wachten.
Ik maak altijd zulke dingen mee hé.

En voor de rest.....genoten van de zon die dag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten