maandag 22 juli 2013

Vrijdag 19 juli HET VERTREK: Leopoldsburg – Munster

Ikke om drie uur thuis, en Lieske moest nog werken tot 10u vanavond. Pff, dat gingen lange uren worden !

Het meeste wat we nodig gingen hebben had ik de vorige dagen al in de camper gestoken, en Lieske had ook elke dag geladen wat zij dacht nog mee te moeten nemen. Dus veel ging ik niet meer moeten doen of laden.

Toen ik vertrok deze morgen had ik al de stekker ingestoken en de koelkast opgezet, dus die kon na een paar uur ook al volgepropt worden.
En dat was al zo. Want toen Lieske me in de voormiddag nog opbelde vertelde ze me dat de diepvries al goed vol zat en dat ze nu bezig was met de koelkast.
Dus daar had ik ook al geen werk meer aan. Dat was goed, maar langs de andere kant...niet goed.....want dan had ik weer nog meer vrije tijd die ik moest gaan opvullen.

De planning was wel dat ik nog een paar uur ging slapen, maar dat wist ik eigenlijk al van ter voren dat dit moeilijk zou lukken.

Maarja, dan controleerde we maar een paar keer dat we alles gingen mee hebben hé haha.

Thuis gekomen ben ik eerst de boel beginnen kuisen. Normaal is dat mijn werk op donderdag als Lieske de late post heeft. Maar omdat ik toch wist dat ik vandaag tijd ging over hebben, had ik het een dagje uitgesteld.
Daar waren we na een uurke ook mee klaar.

Mijn schatteke had wel een lijstje achtergelaten wat ik nodig allemaal moest doen. Dus dan zou ik daar de puntjes maar beginnen van af te lopen. Zoals alles klaar zetten voor onze diertjes die thuis bleven en verzorgd gingen worden door ons ma.
En de kleren nog inladen die deze middag nog te drogen hingen op de wasrek toen Lieske vertrok. De laptops, camera, fototoestel, laders, enzoverder, enzoverder. Allemaal kleine dingen die pas vandaag kunnen geladen worden.

En zo heb ik de uren toch kunnen overbruggen. Tussendoor nog wat met onze Gizmo spelen, mezelf ne lekkere douche gunnen, eten klaar maken, en zo is het op een gegeven moment 22u30 geworden.
Het moment dat ik naar buiten kon om mijn vrouwke te gaan opwachten die ging thuis komen met hare fiets.
Yep, enkele minuten later zag ik een klein lichtje in het donker opduiken. En dat kwam razendsnel dichterbij. Zal wel zijn.....met hare elentrieke fiets, en in haar achterhoofd wetende dat we subiet op vakantie gingen vertrekken, zat er serieus wat vaart achter.

Binnen gekomen sprong ze als het ware rechtstreeks de douche in.
En een uurtje later zaten we al op de baan richting Denemarken.

Zo hebben we nog een 2,5 uur gereden. We hebben overnacht op een grote parking in Munster.
We hebben goed, maar niet lang geslapen. Tja, dat kan ook niet anders op een parking langs de autostrade, en dan nog in vakantietijd. Dus het was al vanaf 6u ongeveer dat het een toekomen en wegrijden was van auto's.
Auto's waar in kinderen zaten die wisten dat ze een dagje of week op vakantie gingen aan de Deense kust. Dus helemaal uitgelaten natuurlijk en met heel veel lawaai bij.

Even later zijn we dan ook maar opgestaan. Na het ontbijt en het bezoek aan de kleine kamer in de mobi -de douche met wc incluis is dat hier- reden we terug verder.

Denemarken, here we come !!!

De cijfers:
238km op 2u38 gereden
Gemiddeld 90km/u
Gemiddeld verbruik: 11.1 L
Het Weer: 18gr om 23u30, 15gr om 2u15
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten